Moduler til Safecom

​Udvidelsesmoduler

Når I ønsker mere end det helt grundlæggende til jeres virksomhed

​Vores software til printhåndtering er designet til at håndtere jeres mest presserende behov: Omkostningsbesparelser, sikkerhed, rapportering og reducering af spild. Hvis der er derudover er særlige behov i jeres specifikke virksomhed, tilbyder SafeCom en række avancerede moduler. Vælg de værktøjer til sikker printhåndtering, som I ønsker - og betal kun for det, I har brug for.

Fakturering

Fordel nemt og nøjagtigt omkostninger til de angivne faktureringskoder eller konti med henblik på tilbageførsel eller dækning.

Betaling

Effektiviser jeres kreditbaserede system af brugerkonti og gæsteprint. Ideelt til virksomheder, der tager betaling for print og kopiering.

Regelbaseret print

Automatisk realisering af virksomhedens politik vedrørende print vha. et forhåndsindstillet regelsæt – hvorved I sparer tid og penge.

API

Det er let at integrere SafeCom printsoftwaren i eksisterende dokumentsystemer eller databaser for at automatisere opgaver, der typisk håndteres manuelt.

Mobil print

Send dokumenter til print alle steder fra – fra bilen, fra et fjerntliggende kontor eller bare fra jeres skrivebord – og hent printjobbet frem, når I står ved printeren.

SmartScan

Hent papirbaserede dokumenter på MFP-enheder på sikker vis, og distribuer dem til den ønskede destination. Færre print er lig med mindre spild.

• Gå til Intelligent Print

Kontakt​

Skriv til os​

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

XP Digital A/S​

Lyskær 8
2730 Herlev

CVR: 26753988

Telefon: +45 70 20 33 10
Telefax: +45 70 20 33 12

E-mail: info@xpdigital.dk

Følg os​

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.