Digital arkivering
Arkivering af dokumenter med Autostore 7
Ønsker I at optimere jeres dokumentstyring?
Dokumenter udgør stadigvæk en vigtig kernedel af mange forretningsprocessor. Virksomheder og organisationer anvender i dag mange forskellige dokumenter og udskrifter. Et stigende antal dokumenter som fakturaer, notater, former, forsendelse blanketter mv. kan medføre løbende belastning af jeres dokumentstyring.
For at vedligeholde effektiviteten af jeres dokumentstyring, forudsætter det, at I har et funktionelt arkiveringssystem. Større mængder af dokumenter kan hurtigt belaste jeres manuelle dokumentarbejde, så det bliver markant tidskrævende og utilstrækkeligt.
Fysiske dokumenter sætter nemlig krav til opbevaring, sortering og søgbarhed. Flere arkivskabe og opbevaringsrum besværliggør både søgning af udpegede dokumenter, men også selve arkiveringen. Et belastet arkiveringssystem kan resultere til flere fejl og mangler, der i sidste ende kan ramme jeres bundlinje.

Strømlinet og tidsbesparende arkivering
For at sikre at effektiviteten forbliver, er det vigtigt at have en sømløs arkiveringsløsning. Med Autostore kan I automatisere jeres dokumentdrevne forretningsprocesser og drage nytte af mærkbare fordele fra første dg af.
Autostore er en serverbaseret applikation, der organiserer indsamlingen af dokumenter. Systemet giver en sikker levering af både papirbaserede og elektroniske dokumenter. I kan med Autostore få ekstra håndteringskapacitet, hvor I nemt og hurtigt kan administrere arkiver.
Hver bruger kan finde de nødvendige dokumenter direkte og i rette kontekst. Det betyder, at du sparer at skulle vente på en administrator. Ved at tillade direkte kontrol med effektiv arkivering, kan I spare og springe unødvendige led over i jeres arkivering.
Automatisk arkivering
Denne digital arkiveringsløsning er velegnet til virksomheder i alle størrelser og typer, særligt dem som ønsker at eliminere udfordringerne ved manuelle dokumenthåndtering. Uanset om I håndterer fakturaer, reklamationer, ansøgninger eller bestillingsformularer, så kan AutoStore automatisere jeres dokumentdrevne forretningsprocesser.
Ved at optimere jeres arkivering, kan I reducere omkostningerne og forbedre driftseffektiviteten, kommunikationen og ikke mindst samarbejdet.
Herudover kan I også understøtte overholdelsen af pågældende love og regler. Det kan nemlig være strafbart ikke at kunne fremvise særlige dokumenter ved forespørgsel fra myndigheder, hvilket understreger vigtigheden af ordentlig dokumentstyring.
Se også Automatisk Toner Bestilling
Vigtige elementer
- Kompatibel med alle større producenter
- Integreret LDAP-forbindelse
- To-vejs-databasesøgninger
- Billedbehandling
- 40+ ledige backend-forbindelser
- Aflæsning af 1D/2D-stregkode
- Hentning af papirbaserede og elektroniske dokumenter fra alle kilder
- Gennemsyn og scanning fra frontpanel
- Distribution til SharePoint
- Distribution til flere enheder vha. ét tryk
- Understøttelse af PDF & PDF/A
- Personaliseret scanningsmenu
- Hentning fra alle e-mail-konti
- Send til e-mail
- MRC PDF-komprimering
- Open XML-dokumentunderstøttelse
- Behandling af billeder fra kamera og smartphone

5 fordele ved Autstore 7 arkiveringssystem
- Frigiv mere tid til jeres vigtigste opgaver
- Opnå mere effektive arbejdsgange
- Spar penge og tid på arkivskabe, fysiske søgninger mv.
- Strømlin jeres arbejdsprocesser
- Reducerer administrationstiden markant
Ønsker du en mere optimeret hverdag?
Vi har siden 2002 hjulpet vores kunder med at optimere deres arbejdsgange for en mere effektiv hverdag. Ønsker du at vide mere om, hvordan I kan komme i gang med Autostore 7, er du velkommen til at kontakte os. Sammen finder vi den løsning som passer bedst til jeres behov.
Har du yderligere spørgsmål eller ønsker at vide mere omkring elektronisk arkivering, er du meget velkommen til at kontakte os.
Udfyld venligst kontaktformularen øverst på siden.
