Digital arkivering

Digital arkivering med Autostore 7​

 

Ønsker I at optimere jeres dokumentstyring?

Dokumenter udgør stadigvæk en central del af mange forretningsprocessor. Virksomheder og organisationer anvender i dag mange forskellige dokumenter og udskrifter i deres foretagende. Et stigende antal dokumenter såsom fakturaer, notater, former, forsendelse blanketter mv., medføre løbende belastning til jeres dokumentstyring.

For at vedligeholde effektiviteten af jeres dokumentstyring, forudsætter det at I har et funktionelt arkiveringssystem. Større mængder af dokumenter kan hurtigt få jeres manuelle dokumentarbejde til at blive betydelig mere tidskrævende og utilstrækkelig.

Fysiske dokumenter sætter krav til opbevaring, sortering og søgbarhed. Flere arkivskabe og opbevaringsrum besværliggør både søgning af udpegede dokumenter, men også selve arkiveringen. Et belastet dokument arkiveringssystem kan resultere til flere fejl og mangler, der i sidste ende kan ramme jeres bundlinje.

Strømlinet og tidsbesparende arkivering

For at sikre at effektiviteten forbliver i jeres daglige foretagende, er det derfor vigtigt at have en ordentlig arkiveringsløsning. Med Autostore kan I automatisere jeres dokumentdrevne forretningsprocesser og drage nytte af betydelige fordele.

​Autostore er en serverbaseret applikation, der organiserer indsamlingen og en sikker levering af papirbaserede og elektroniske dokumenter til forretningsapplikationer. I kan med Autostore få ekstra håndteringskapacitet, hvor I nemt og hurtigt kan administrere arkiver. Hver bruger kan finde de nødvendige dokumenter direkte o g i rette kontekst, fremfor at skulle vente på en administrator. Ved at tillade direkte kontrol og samtidigt have effektiv arkivering, kan I spare og springe unødvendige led over.

En automatisk arkivløsning 

Denne løsning til digital arkivering er velegnet til virksomheder i alle størrelser, som ønsker at eliminere den manuelle dokumenthåndtering, hvor der kan ske unødvendigt mange fejl. Uanset om I håndterer fakturaer, reklamationer, ansøgninger eller bestillingsformularer, så kan AutoStore automatisere jeres dokumentdrevne forretningsprocesser.

Ved at optimere jeres arkivering, kan I reducere omkostningerne og forbedre driftseffektiviteten, kommunikationen og samarbejdet, Men I kan også understøtte overholdelsen af pågældende love og regler.​ Det kan nemlig være strafbart ikke at kunne fremvise særlige dokumenter ved forespørgsel fra myndigheder, hvilket understreger vigtigheden af ordentlig dokumentstyring.

Se også Automatisk Toner Bestilling

Vigtige elementer

  • ​Kompatibel med alle større producenter
  • Integreret LDAP-forbindelse
  • To-vejs-databasesøgninger
  • Billedbehandling
  • 40+ ledige backend-forbindelser
  • Aflæsning af 1D/2D-stregkode
  • Hentning af papirbaserede og elektroniske dokumenter fra alle kilder
  • Gennemsyn og scanning fra frontpanel
  • Distribution til SharePoint
  • Distribution til flere enheder vha. ét tryk
  • Understøttelse af PDF & PDF/A
  • Personaliseret scanningsmenu
  • Hentning fra alle e-mail-konti
  • Send til e-mail
  • MRC PDF-komprimering
  • Open XML-dokumentunderstøttelse
  • Behandling af billeder fra kamera og smartphone​​

Ønsker du en mere optimeret hverdag?

Vi har siden 2002 hjulpet vores kunder med at optimere deres arbejdsgange for en mere effektiv hverdag.

Har du spørgsmål eller ønsker at vide mere omkring elektronisk arkivering, er du velkommen til at kontakte os.

digital arkivering

Hjem

Ring op

Send email

Kontakt os