Digital arkivering

Digital arkivering med Autostore 7​

Automatisering af jeres dokumentdrevne forretningsprocesser.

Indsamling og sikker levering af papirbaserede og elektroniske dokumenter til forretningsapplikationer.

​Autostore er en serverbaseret applikation, der organiserer indsamlingen og en sikker levering af papirbaserede og elektroniske dokumenter til forretningsapplikationer.

Denne løsning til digital arkivering er velegnet til virksomheder i alle størrelser, som ønsker at eliminere den manuelle dokumenthåndtering, hvor der kan ske fejl. Uanset om I håndterer fakturaer, reklamationer, ansøgninger eller bestillingsformularer, så kan AutoStore automatisere jeres dokumentdrevne forretningsprocesser, så I reducerer omkostningerne og forbedrer driftseffektiviteten, kommunikationen og samarbejdet, og understøtte overholdelsen af love og regler.​

Se også Automatisk Toner Bestilling

Vigtige elementer

  • ​Kompatibel med alle større producenter
  • Integreret LDAP-forbindelse
  • To-vejs-databasesøgninger
  • Billedbehandling
  • 40+ ledige backend-forbindelser
  • Aflæsning af 1D/2D-stregkode
  • Hentning af papirbaserede og elektroniske dokumenter fra alle kilder
  • Gennemsyn og scanning fra frontpanel
  • Distribution til SharePoint
  • Distribution til flere enheder vha. ét tryk
  • Understøttelse af PDF & PDF/A
  • Personaliseret scanningsmenu
  • Hentning fra alle e-mail-konti
  • Send til e-mail
  • MRC PDF-komprimering
  • Open XML-dokumentunderstøttelse
  • Behandling af billeder fra kamera og smartphone​​
digital arkivering

Hjem

Ring op

Send email

Kontakt os