Fakturaflow og god fakturahåndtering

 

Ønsker du en mere effektiv fakturahåndtering?

Og er du træt af købsfakturaer i ringbind, et hav af kvitteringer og tungt manuelt arbejde?

Det er vigtigt at holde styr på sine bestillinger, kundedata og forfaldne fakturer. Optimal fakturahåndtering kræver et godt fakturaflow. Et flow hvor du har et komplet overblik over kunders sagsstyring, dokumentation, planlægning og rapporter. Det kræver, at I har indsigt i hele fakturaernes rejse i virksomheden – fra modtagelse til nedskrivning i jeres økonomisystem.

Bilags- og dokumenthåndtering er mange steder stadigvæk en tidsomfattende og omkostningstung opgave. Hvis I ikke kan følge med udviklingen, kan I risikere forsinkelser i processerne og dermed en nedsat effektivitet i fakturahåndteringen. Et belastet og sløjt fakturaflow kan hurtigt medføre forsinkelser og fejlfaktureringer, hvilket medvirker til økonomiske tab.

 

Manuel fakturahåndtering

Aqoola: Slut med langsom kontering og journalisering

Det kan være besværligt, udfordrende og tidskrævende at opretholde et godt fakturaflow. Hos XP Digital forhandler vi Aqoola, et elektronisk fakturahåndteringssystem. Aqoola er en moderne løsning der kan effektiviserer din fakturahåndtering til nye højder . Dette sker gennem automatisk strømlining af processerne i jeres fakturaflow.

Med Aqoola kan I vinke farvel til langsomme forløb og problemer:

  • Papirbårne processer
  • Printe PDF’er
  • Ekstra regninger som følge af glemte betalinger
  • Modtage rykkehenvendelser
  • Forsvundne regninger
  • Fysisk arkivering
  • Tidskrævende søgning i ringbind

Genvind kontrollen over jeres faktura flow

I kan med Aqoola spare tid og penge lige fra starten, ved at reducere mængden af jeres nuværende manuelle arbejde. Aqoola’s automatiske funktioner sikrer jer en nedsat håndteringstid og øget kontrol over hele faktureringsprocessen. Risikoen for, at fakturaer forsvinder, minimeres og hele jeres fakturaflow går betydeligt hurtigere.

Fakturahåndterings systemet er brugervenligt, hvor du nemt kan godkende og genfinde alle dine faktura. Befinder du ikke på kontoret, kan du med Aqoola nemt og sikkert tilgå og godkende dine dokumenter hjemmefra.

6 fordele ved elektronisk fakturahåndtering

  • Spar tid og penge på administration
  • Få strømlinet jeres arbejdsprocesser
  • Opnå en mere effektiv arbejdsdag
  • Tilgå og fuldfør arbejdet uafhængigt af din lokation
  • Frigiv mere tid til jeres mest forretningskritiske opgaver
  • Vink farvel til tunge og ineffektive arbejdsgange
Kontering & journalisering

Nem integration

Med en nem og hurtig installation vil overgangen fra jeres nuværende fakturasystem til Aqoola-løsningen være let og uproblematisk. Alle vores Aqoola løsninger har en nem betjening og administration. I kan derfor  allerede være i gang med jeres digitale arkivering allerede fra første dag af.

Du kan hos os forhandle Aqoola fakturaflow løsninger i Up, Pro og Go udgaver.

Vil du have mere effektive arbejdsgange?

Ønsker du at komme i gang med elektronisk fakutrahåndtering, men er du i tvivl om, hvilken løsning der passer bedst til din virksomhed? Som officiel Aqoola leverandør kan vi hjælpe jer med at vælge den rette løsning til jeres behov.

Vi har over 20 års erfaring med at hjælpe vores kunder med at få effektiviseret deres arbejdsgange og administration. Vores konsulenter hjælper jer med alt fra rådgivning, vejledning til opsætning af systemet.

Vil du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer, er du velkommen til at kontakte os. Vi står klar til at hjælpe dig på vej til en mere effektiv hverdag.

Udfyld kontaktformularen øverst på siden.

automatisk fakturahåndtering

Hjem

Ring op

Send email

Kontakt os