Fakturahåndtering og et god fakturaflow
Ønsker du en mere effektiv fakturahåndtering?
Og er du træt af købsfakturaer i ringbind, et hav af kvitteringer og tungt manuelt arbejde?
Hvis du vil have en mere effektiv fakturahåndtering, skal du fokusere på at skabe et godt fakturaflow. Det betyder, at du skal havet komplet overblik over håndtering af bestillinger, kundedata og forfaldne fakturaer. Et flow hvor du har et komplet overblik over kunders sagsstyring, dokumentation, planlægning og rapporter. Det kræver, at I har indsigt i hele fakturaforløbet i virksomheden – fra modtagelse til nedskrivning i jeres økonomisystem.
Bilags- og dokumenthåndtering er mange steder stadigvæk en tidsomfattende og omkostningstung opgave. Hvis du ikke kan følge med udviklingen, kan du risikere forsinkelser i dine arbejdsgange , øge risikoerne for fejlfaktureringer, hvilket yderligere medvirker til økonomiske tab.

Aqoola: Slut med langsom kontering og journalisering
Hos XP Digital forstår vi, at det kan være svært, udfordrende og tidskrævende at opretholde et godt fakturaflow. Derfor sælger vi Aqoola, et elektronisk fakturahåndteringssystem.
Aqoola er en førende og moderne løsning, der kan strømline din fakturahåndtering til nye højder ved automatisk at strømline processerne i dit fakturastrøm.
Fakturering gjort let
Ved at automatisere de opgaver, der er forbundet med fakturahåndtering, kan Aqoola spare dig tid og penge og samtidig forbedre effektiviteten af din arbejdsgange.
Uanset om du er en lille virksomhed eller en stor koncern, kan Aqoola hjælpe dig med at tage kontrol over din fakturering og forbedre din bundlinje.
Betalt til tiden, hver gang med automatisk fakturahåndtering
For virksomheder af alle størrelser er effektiv fakturahåndtering afgørende for at opretholde en sund bundlinje. Når fakturaer betales for sent, kan det føre til en kaskade af problemer, herunder forsinkelsesgebyrer, tabte rabatter og skade på leverandørforholdene.
Automatiseret fakturahåndtering kan hjælpe virksomheder med at undgå disse problemer ved at strømline faktureringsprocessen og sikre, at betalingerne sker til tiden.

En mere gennemsigtig regnskabsproces
Derudover kan automatiseret fakturahåndtering give værdifuld indsigt i udgiftsmønstre, så virksomhederne kan træffe mere velinformerede beslutninger om, hvor de skal allokere deres ressourcer. Derfor kan automatiseret fakturastyring betale sig for regnskabsafdelinger af alle størrelser.
Med Aqoola kan I vinke farvel til langsomme forløb og problemer:
- Papirbårne processer
- Printe PDF’er
- Ekstra regninger som følge af glemte betalinger
- Modtage rykkehenvendelser
- Forsvundne regninger
- Fysisk arkivering
- Tidskrævende søgning i ringbind
Få et fakturaflow, der sparer jer tid og penge
Du kan med Aqoola spare tid og penge lige fra starten, ved at reducere mængden af manuelt arbejde og jagten efter manglende dokumenter.
Aqoola’s automatiske funktioner sikrer jer en nedsat håndteringstid og øget kontrol over hele faktureringsprocessen. Risikoen for, at fakturaer forsvinder minimeres.
Online fakturering, der gør dit liv lettere
Fakturahåndteringssystemet er brugervenligt, hvor du nemt kan godkende og hente alle dine fakturaer. Hvis du ikke er på kontoret, giver Aqoola dig mulighed for at få adgang til og godkende dine dokumenter nemt og sikkert hjemmefra.
Denne øgede fleksibilitet og bekvemmelighed betyder, at du kan holde styr på din fakturering, selv når du er ude af kontoret.
Se også morgendagens: kontrakthåndtering
6 fordele ved elektronisk fakturahåndtering
- Spar tid og penge på administration
- Få strømlinet jeres arbejdsprocesser
- Opnå en mere effektiv arbejdsdag
- Tilgå og fuldfør arbejdet uafhængigt af din lokation
- Frigiv mere tid til jeres mest forretningskritiske opgaver
- Vink farvel til tunge og ineffektive arbejdsgange

Nem integration
Med en nem og hurtig installation vil overgangen fra jeres nuværende fakturasystem til Aqoola-løsningen være let og uproblematisk. Alle vores Aqoola løsninger har en nem betjening og administration. I kan derfor allerede være i gang med jeres digitale arkivering allerede fra første dag af.
Du kan hos os forhandle Aqoola fakturaflow løsninger i Up, Pro og Go udgaver.
Vil du have mere effektive arbejdsgange?
Ønsker du at komme i gang med elektronisk fakturahåndtering, men er du i tvivl om, hvilken løsning der passer bedst til dig? Som officiel Aqoola leverandør kan vi hjælpe dig med at vælge den rette løsning til jeres virksomhedsbehov.
Vi har over 20 års erfaring med at hjælpe vores kunder med at få effektiviseret deres arbejdsgange og administration. Vores medarbejdere hjælper jer med alt fra rådgivning, vejledning til opsætning af systemet.
Vil du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer, er du velkommen til at kontakte os. Vi står klar til at hjælpe dig på vej til en mere strømlinet hverdag.
Udfyld kontaktformularen øverst på siden.
