Fakturaflow og god fakturahåndtering

Ønsker du en mere effektiv fakturahåndtering, og er du træt af købsfakturaer i ringbind, et hav af kvitteringer og tunge manuelle processer?

Det er vigtigt at holde styr på sine bestillinger, kundedata og forfaldne fakturer. Optimal fakturahåndtering kræver et godt fakturaflow, hvor du har et komplet overblik over kunders sagsstyring, dokumentation, planlægning og rapporter. Det kræver at I har indsigt i hele fakturaernes rejse i virksomheden – fra modtagelse til nedskrivning i økonomisystemet.

I takt med at I får flere ordre og sager ind, bliver jeres økonomistyringssystem udfordret med flere tunge manuelle processor i dets workflow. Bilags- og dokumenthåndtering er mange steder stadigvæk en tidsomfattende og omkostningstung opgave. Hvis I ikke kan følge med udviklingen, kan I risikere forsinkelser i processerne og dermed en nedsat effektivitet i fakturahåndteringen. Et belastet og sløjt fakturaflow kan medføre til forsinket og fejlfakturering, hvilket videre medføre til økonomiske tab.

Aqoola – slut med langsom kontering og journalisering

Det kan være besværligt, udfordrende og tidskrævende at opretholde et godt fakturaflow. Hos XP Digital forhandler vi Aqoola, et elektronisk fakturahåndteringssystem. Aqoola er en moderne løsning der effektiviserer din fakturahåndtering til nye højder ved at automatisk strømline processerne i jeres fakturaflow.

Med Aqoola kan I vinke farvel til langsomme forløb og problematikker i form af:

  • Papirbårne processer
  • Printe PDF’er
  • Ekstra regninger som følge af glemte betalinger
  • Modtage rykkehenvendelser
  • Forsvundne regninger
  • Arkivering og søgning i ringbind

Du kan med Aqoola spare tid og penge lige fra starten af, ved at reducere mængden af jeres nuværende manuelle arbejde. Aqoola’s automatiske funktioner sikrer jer en nedsat håndteringstid og øget kontrol over hele faktureringsprocessen. Risikoen for, at fakturaer forsvinder, minimeres, og hele jeres fakturaflow går betydeligt hurtigere. Fakturahåndteringsystemet er brugervenligt, hvor du nemt kan godkende og genfinde alle dine faktura. Befinder du ikke på kontoret, kan du med Aqoola nemt og sikkert tilgå og godkende dine dokumenter hjemmefra.

Nem integration

Med en nem og hurtig installation vil overgangen fra jeres nuværende fakturaflow løsning til Aqoola være let og uproblematisk. Alle vores Aqoola løsninger har en nem betjening og administration. I kan derfor være allerede være i gang med jeres digitale arkivering allerede fra første dag af.

Du kan hos os forhandle Aqoola fakturaflow løsninger i Up, Pro og Go udgaver.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp til valg af løsning, er du velkommen til at kontakte os. Vi står klar til at hjælpe dig på vej til en mere effektiv hverdag.

automatisk fakturahåndtering

Hjem

Ring op

Send email

Kontakt os