Kopi og printer til erhverv

 

Kopi og printløsninger til erhverv, som dækker ethvert behov​

Har I problemer med jeres printere og kopimaskiner?

Håndterer I et stort antal dokumenter? Og har I herudover mange kopi- og udskrivningsopgaver til dagligt? Så kan røde fejlmeddelelser, udtværet print og misfarvninger koste effektiviteten I jeres hverdag.

Selvom hverdagen i dag bliver mere digitaliseret, bliver kopimaskiner og printere til erhverv stadigvæk anvendt i mange anledninger. De understøtter forretningskristiske arbejdsprocesser og funktioner på tværs af afdelinger. Tekniske fejl og sammenbrud vil straks medføre konsekvenser, der kan koste jer effektiviteten. Problemer der i sidste ende vil ramme bundlinjen.

I følge en undersøgelse udført af Xerorx, er omkring 50% af support opkald printer relateret. Er I ofte i dialog med support og tager et opkald 20 minutter i gennemsnit, kan det blive til mange timer i spildtid og tabte ressourcer.

Det er derfor vigtigt at I har en pålidelig og velfungerende kopi- og printløsning der dækker jeres behov.

Små optimeringer med stor betydning

Selvom kopi- og printermaskiner er små og oftest oversete punkter, har de stor betydning for virksomhedens funktion. En mindre effektivisering af de daglige arbejdsgange kan medvirke til massive omkostningsbesparelser på årsbasis. Mén den rette løsning kan yderligere bidrage til større konkurrencedygtighed.

Medarbejderne kan nemlig hurtigere og nemmere tilgå og dele værdifulde informationer. Alt sammen noget der understøtter værdiskabende aktiviteter, og giver mere informeret og bedre beslutninger.

Selvom kopi og printer produkter er uundværlige erhvervsløsninger til en effektiv hverdag, er en printer ikke en bare en printer. Der findes mange løsninger og muligheder indenfor kopi og print til erhverv, men der findes ikke en optimal ‘one size fits all’ løsning. Ikke alle virksomheder er ens, og har de samme unikke behov. I bør derfor altid tage udgangspunkt i jeres eget behov, samt tage stilling til følgende:

  • Hvor meget bruger i kopimaskiner og printere?
  • Hvor ofte bruger i dem?
  • Hvor mange medarbejdere og afdelinger benytter dem?
  • Har jeres virksomhed behov for farveprint eller sort og hvidt?
  • Har I behov for netværk eller digitale løsninger?
  • Har I behov for en multifunktions printer (til scanninger, duplex & fax)
  • Skal produkterne have touch, USB-tilkobling eller være trådløse?

Hurtig levering og en god handel

Hos XP Digital har vi branchens største produktudvalg når det kommer til kopi- og printløsninger til kontoret. Vi har alt indenfor følgende:

  • Enkeltfunktionsprintere
  • Multifunktionsprintere
  • Enkel og multifunktionsmaskiner
  • Faxmaskiner
  • Digitale printere
  • Bredformat printere
  • Produktionsprintere
  • Kontorprintere
  • Laserprintere
  • Blækprintere
  • 3D printere til produktionsmiljøer
  • Alt i kontorartikler og produkter

Vi samarbejder med de største hardware og software producenter i branchen. Vores konsulenter er altid ajour med det nyeste indenfor dokumenthåndtering, kopimaskiner og printer. Dette betyder, at vi altid kan tilbyde dig topkvalitet, om det er printer til erhverv, unikke digitale printere eller skræddersyede dokumentløsninger.

Vi ønsker vores kunder den bedste handel. Uanset produktet og ordrestørrelsen tilbyder vi konkurrencedygtige priser, hurtig leveringstid og en fremragende service. Er du I tvivl om, hvilken kopi- eller printerløsning du skal vælge, står vi klar med kompetent og professionel rådgivning.

Skræddersyet løsninger til jeres behov

Hos XP Digital forstår vi vigtigheden af en effektiv hverdag. Udover at have branchens største produktudvalg, tilbyder vi løsninger der giver mere virkningsfulde og hurtigere arbejdsmetoder og processer. Vores løsninger tillader de virksomheder vi samarbejder med at fokusere på deres kerneforretning. Endvidere være klar til at møde fremtidens krav om øget produktivitet i deres markeder.

Uanset om I har brug for en printer eller et hvilket som helst andet produkt, skal løsningen være driftssikker og rentabel for jer. Dette kræver at produktløsningen skal kunne fungere med jeres nuværende setup og systemer.

Det er her afgørende at I modtager den bedste vejledning, uanset om I har brug for hjælp til at finde en løsning, eller brug for support til jeres eksisterende. Derfor står vores konsulenter altid klar til at hjælpe jer på rette vej mod en mere effektiv hverdag. I kan med os på sidelinjen bekymringsfrit fokusere på jeres kerneforretning og kunder, mens vi sørger for implementeringen af jeres kopi og/eller printløsning.

Er I klar til en mere effektiv hverdag?

Ikke to virksomheder er ens og dette gælder også, når det kommer til udskrivningsopgaver, kopi og scan behov. En god start er en forudsætning for en mere effektiv hverdag, hvorfor korrekt vejledning og implementering er afgørende.

Derfor står vi altid klar med den professionel hjælp til at give jer den bedste start. Også hvis I har et akut problem på kontoret med jeres printer og kopi setup.

Har I spørgsmål, brug for vejledning eller hjælp, kontakt os på mail eller telefon for at høre mere om vores muligheder.

printer til erhverv
  • Kontorprintere

  • Multifunktionelle printere

  • Produktionsprintere

  • Bredformat printere​

  • 3D printere

Hjem

Ring op

Send email

Kontakt os